Värmlands stolthet



Givetvis letade värmland fram de bästa de hade till en sån här storhelg, sen att Eddie Meduzas sköna stämma ekade gör ju inte saken sämre! Kan nämnas att jag lyckades se denna på min 5 min tur ner på detta happening!
Fick ju inte skönheten på närmre håll men Sunne står de snyggt målat på sidorna.

Foten börjar återgå till normalt utseende och funktion, gött!

Perry väder börjar dock bli väl torrt här, ha kommit 2 små regnskurar sen här sen jag börja jobba i mitten på maj.

Som sagt klocka ringer 5 te möran så de blir inga värre utsvävningar ikväll, Noll Tolerans maybe, minns de som en bra film!

Morgondagens bronsmatch känns inte så upphetsande men finalen blir en höjdare!

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0