Vilken bollkontroll Espana!

Sa jag att Spanien kommer ta hem fotbolls VM, okay men jag säger de nu då, solklart tar de hem de!

Ja så skrev jag i min blogg den 18 maj , jag skrev även i kommentarerna att de inte är hela världen om Torres är ur form, faktiskt lite cred till mig där!

Helt rättvist idag även om de va surt att inte Kroos tryckte dit den men spanjorerna visade upp en löljig passningssäkerhet man trodde ju fan man såg på Fifa 10 ett tag bollen gick som på ett snöre. Kan inte se hur Holland ska kunna vinna.

Skaplig cred till bläckfisken Paul oxå, fan va säker han är

Power meet i stan som sagt, drygt 10.000 bilar varav en rejäl skara anlände idag, sjukt mycke. Ha tydligen hänt att bensinen har tagit slut i hela stan nån gång, får tanka imöra!

Ledig imöra! Kanske ska börja beta av Prison Break serien jag inhandlat.

Ska gå å kolla VSK-Sirius imöra, blir en liten omställning från de senaste matcherna man avnjutit.

Hey!

Kommentarer
Postat av: Evald

Jag hoppas oxå att spanjackera tar hemmet,men man får fasiken inte räkne ut di oranga.Van Bommels ögon blir mörkare å mörkare å Snidarn lyckas ju me allt nu å the flying Robben fixar en straff.Mitt tips 3-2 till Spanien.Å fan va ja längter å börje jobbe!!!!

2010-07-08 @ 08:09:05
Postat av: Rog

Blir överraskad om de blir 5 mål, tror mer på 2-0 till spanjackera. Jo kan förstå de, hur länge ha du varit hemma nu?? Drar du igång efter semesterstängningen eller??

2010-07-08 @ 09:46:31
Postat av: Evald

Jora 9 aug börjar ja lite lätt,har precis tagit en cykeltur runt mangen med ny rekordnotering 52 min sittandes tog alla backarna ida utan att gå,på Annelies cykel dä va gött.

2010-07-08 @ 12:01:16
Postat av: Rog

Inte fel, mitt rekord är strax över 40 min fån Nordin runt sjön å tebax, kanske skulle pröva komma under 40 min nån gång i slutet av sommarn

2010-07-08 @ 14:44:03
Postat av: fredriksson

3-0 till Spanien...

2010-07-09 @ 12:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0