Årets

Kalldusch åkte Spanien på iaf, blir inte helt lätt för dom, Chile är inget lag man går ut å avspisar utan vidare. Jag säger bara tänk om Spanien inte går vidare, skaplig skräll.

Mitt andralag Uruguay går finfint, stabila och Forlan framåt!

23 grader å sol, sommarvärmen kom som jag beställde men tydligen ska den givetvis försvinna lagom till helgen.

Skulle inte vilja byta jobb med Carl-Henric Svanberg däremot lönebesked kan jag tänka mig.

Fotbolls VM 2014 i Brasilien, Macaranastadion i Rio de janeiro i juni, ja varför inte. Nu ha ni redan fått förslag på en 40 års present till mig haha!!

Känns som gråhårigheten kommer tillta under kommande elitseriesäsong, Lule har tappat några som man inte ville skulle försvinna. Återkommer med analys.

Blir en helg i Västerås, de är spikat även om de hade varit kul å sett Siomon å Amanda på Arvika Cup, Simon visar tydliga spår på Ormåsblod i sig and shooting like a horse, föga oväntat kanske med tanke på Thomas bedrifter på planen för 20 år sen.

Nej en tur till affärn å sen en rejäl cykeltur!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hört något om innebandyn Roger?

2010-06-17 @ 21:06:19
Postat av: Evald

Va du å kolla på Carlstad UTD igår.

2010-06-21 @ 08:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0