De börjar dra ihop sig

I VM, kvartsfinallagen klara. Känns som rätt lag gått vidare, väntade åttondelsresultat, 7 av 8 gruppsegrare klev vidare men kvartsfinalerna känns ovissa.

Holland-Brasilien, kan de oranga ta en riktig skalp?? De brukar ju lämna VM i typ kvarten, skulle tro på 1-2.

Uruguay-Ghana, tror hårt på att Uruguay tar sig vidare via en 2-0 seger, de kommer inte göra om misstaget från åttondel då de la sig på försvar på tok för tidigt efter tidig ledning, Forlan pytsar minst ett.

Argentina-Tyskland, ruggigt svårt, fördel Argentina men jag hoppas ju såklart att mitt Tyskland tar hem de

Paraguay-Spanien, kvartens säkraste, en stabil 0-2 seger

Bara att gratulera Mats Alm som till 99 % säkerhet mördade sin flickvän en vecka innan bröllopet men klarar sig undan fällande dom, döms däremot för att ha eldat upp henne men de straffet avräknas efter häktningen så nu kliver han snart ut fri och får 1 mille i livränta efter sambons död plus att han ärver henne enligt hennes testamente. För jävligt att inte rättsväsendet kan få dit han!

Varmt å skönt här i Västerås, ska dra mig bort till Rocklunda å ta 5 km slingan.

Hultsfred lägger ned, en epok som går i graven men bara att bita i de sura äpplet när andra arrangörer kommit fram de senaste åren och gjort de bättre!

Dagens kvartar i Wimbledon: Djokovic-Yen Hsun Lu, detta fixar Djokovic till slut

Federer-Berdych, tror Berdych kan streta emot men Fedex blir för tuff

Söderling-Nadal, Jag sticker ut hakan å säger att Soda slår världsettan som i mitt tycke ser sliten ut!

Tsonga-Murray, Murray som haft ett tungt halvår är den som imponerat mest i turneringen, inte en setförlust och inte ett enda set till tiebreak, grymt. Kan Murray äntligen frälsa hemmafansen och ta hem hela skiten, NEJ men han tar Tsonga iaf!


Heeeeeyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0