Deutschland

Fan va gött, tycker de va rättvist även om domarparet missade

Ja vad ska man säga den studsade ju metern innanför och man såg dirakt när bollen lämnade ribban att fan satans å sen blåser han aldrig hahaha vilket skämt.

VMs största minus hittills:
* domarna
* VM bollen
* första omgångens dödgrävarfotboll när lagen är livrädda att förlora

på plussidan:
* bra planer å bra klimat å spela i
* inga supporterbråk
* mina lag är kvar


Nog om detta just nu, helgen ha varit spik nykter. hur många svenskar delar detta med mig tro?? Not so many!

MSK är jäkligt nöjda med midsommararrangemanget, över 1000 pers på plats totalt

Kvällsjobb imorgon, både plus å minus där

En riktigt skön midsommardag, high five på den! Ej bakis, nice väder, löptur, grill typ!

Nu ska jag lägga mig jämnt totalt jäkla hungrig, behöver dra till affärn te möran, empty kyyyyyl.

Ja de är varmt i lägenheten men jag tänker ICKE klaga efter den gångna vintern, har ett starkt minne av min promenad ned till hälsokompaniet på min födelsedag i 31 fucking minus. Mera värme please.

Lyckades va helt säker på 8 av 12 frågor på midsommarns tipspromenad men stannade likväl på 8 rätt, jaja.

Fick en åktur med Stefan Ahlesved i nya bilen, 5 plus på den, subaru impreza wrx sti typ nåt sånt, bra drag svar ja!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Evald

Ja dä va ju 8 lätte fråger på årets promenad å 4 görlätte men men!

2010-06-28 @ 07:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0