Hello again

De ha varit nåra hektiska dygn kan man lugnt säga men nu är jag tebax i Västerås ochär igång å jobbar för fullt, möcke sleten efter denna kvällen må jag säga.

Kvällsjobb gör att jag missar i princip all fotboll fram tills lördag, känns ju lite halvjobbigt må jag erkänna men men.

Mitt favvolag äntrade scenen igår och tack så mycket för showen Tyskland! Känns som landslagströjan kommer till nytta detta VM!

Nu vill vi ha lite sommarväder igen oxå!

Känner att jag inte är helt i fas än efter lördans kalajs, 9 timmars sömn å ett tränigspass imöra förmiddag borde göra susen.

Nej nu blire å kolla in dagens mål, surt att Italien orkade kvittera, hade gillat en torsk för dom!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kalle Mossberg

gött att det inte bara är jag som har tyskland som favvolag :)

2010-06-16 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0