Torka

På bloggen, sorry för detta! Jag va förbannat sliten i slutet på förra veckan, men den här veckan känns de betydligt bättre å man börjar komma in i jobbet riktigt bra!

VM rullar på å mitt favvo lag nr 2 spelr för tillfället och gör det riktigt bra, kan bli intressant detta Uruguay! Mexiko ligger lite risigt till då Frankrike har rasat ihop fullständigt föga överraskande. Om jag säger såhär, ZIDANE! När Frankrike va riktigt bra så stos han på toppen av sin karriär, say no more.

Lite seg idag eftersom man drog hem till Arvika på fotboll efter jobbet igår, 60 mil på en kväll, idiotiskt, jo säkert men så jäkla kul även om de givetvis va ultrasurt att vi spelade dåligt och loosade men men, nya tag!

Sommarvärme å midsommarhelg!! Ä de sant?? Verkar så iaf, va inte igår.

Själv ska jag va nykter men hoppas på fullt upp i ölförsäljningen på nera gata.

Innebandy ser tung ut, va positiv tills förra veckans händelser då liksom luften gick ur på nå vis, dock inte helt utan anledning och mina tankar om Arvika Innebandy är inte skyhöga för tillfället.

Va lite sugen å gå å kolla Carlstad United när de var här i söndags men riktigt ruskväder höll mig kvar i soffan, 3-0 till VSK och jag tror att KBK är bästi solstan inom, ja säg 2 år.

Hörs friends och kom ihåg vart man definitivt har roligast på midsommar!!

Kommentarer
Postat av: Victor

Hur många favvolag har du egentligen?

2010-06-23 @ 13:16:20
Postat av: Rog

Många men i fotbolls VM Uruguay och Deutschland fast jag tippade Spanien inför

2010-06-23 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0