Att man aldrig kan hålla käft

Skulle ju aldrig ha skrivit de där i bloggen i måndags, stuka foten skapligt på gårdagens fotboll, gjorde djävulskt ont men känns lite bättre än jag väntat mig idag, är ju bara å komma igång å belasta den så mycke som möjligt så fort som möjligt.

Lules kamp om åttondeplatsen fortgår, programenlig seger mot sargat SSK igår, Rögle B å Timrå H kvar på programmet, kan de bli så att Frölunda blir räddningsplankan?? Frölunda har 75 pinnar och har Skellefte borta och DIF hemma kvar. Kan bli en riktigt intressant lördagskväll!!

Äntligen våren på väg, inte en enda dag för tidigt!

16 på gårdagens fotbollsträning, börjar likna nåt.

Hay

Kommentarer
Postat av: L-O

Aj aj! Det är inget trevligt. Rehab nu då, balansplatta är en toppenuppfinning. Eller stå och blunda på ett ben när du borstar tänderna är ett annat hett tips!

2010-03-10 @ 20:22:57
Postat av: Rog

Yes, ska bli lite sådant plus spinning så fort de går

2010-03-10 @ 23:16:19
Postat av: DF

Enda problemet är att Roger borstar tänderna lika ofta som han rakar sig.

2010-03-11 @ 09:30:11
Postat av: Rog

Haha oj oj oj va välvårdad jag skulle se ut i så fall foppa, vore värre om jag skulle köra fotträning varje gång jag raka mig

2010-03-11 @ 16:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0