Efterspel kvalmatchen

Känslan såhär dagen efter är väl snudd på förlust om ni fattar vad jag menar, 4-0 å 6-3 slutade vid 6-5.
0-1 på 4 PP lägen å därtill ytterligare ett insläppt strax efter ett pp. så istället för normala 2-0 blev det i praktiken 0-2 och kanske 6-5 istället för typ 8-3. Nu såg jag ju inte matchen men ha ju snackat med många som va där.
Lockerud hade väl helt enkelt scoutat Arvikas PP och hittat nycklarna till att låsa de, starkt gjort!!

För mig känns ju Nelson som given pointer med Fredriksson till vänster och Tompa bakom kassen och Robin till höger, sen kunde man peta in vem som helst framför kassen i princip. sen kan man ju byta Robin mot såväl Tobba som Lundberg om Robin mot all förmodan inte sätter dit den. Ett sån PP uppställning där Nelson och Robin kan vrida uppställningen efter hur motståndarna spel och sen komma till skott med den som har bäst läge, har svårt å se hur de inte skulle bli mål. Sen skulle jag nog såklart ställa Kicken framför kassen.

Men de finns såklart tusen åsikter om detta å ingen är mer rätt än någon annan men alltid kul att skriva ned sina egna tankar!

Kommentarer
Postat av: Tage

Faen vad rätt du har i det mesta du skriver.

2010-03-21 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0