Jaha

Efter att ha legat på slutspelsplats i typ 54,5 av 55 omgångar så misslyckades Lule med att sätta pucken i mål i avslutningsmatchen mot Timrå, Lule va juhelt klart snäppet bättre än Timrå men Lindbäck var ruggig i målet. Kan bara konstatera att RogerX2 inte fick den fart på laget man trodde inför säsongen. Jag hade ju hellere sett ANders Nilsson i kassen än Modig och visst fanns de väl en del laguttagningar som hade ett frågetecken runt sig men så är det ju alltid. Man kan bara moloket konstatera att de är tråkigt att missa slutspel, är väl tredje gången sen man gick upp 84 så självklart en stor besvikelse. Såg att det basunerades ut att tränarna fått sparken, typisk mediagrej! Rönnberg är klar för småkronorna sedan länge och ett skifte va väl glasklart. Allt tyder på att förre spelaren Jonas Rönnqvist tar steget från Almtuna till Lule och vi d sin sida har Bulan Berglund!

Kvartsfinaltankar kommer jag till senare, känns ruggigt ovisst på flera håll.

Fint väder men de va satan inte varmt på dagens promenad vill jag lova!

Fasen vad veckorna drar iväg, snart påsk.

Arvika startar kvalet i innebandy på lördag, har en klar åsikt om utgången på första omgången mot Lockerud men mer om detta senare.

Måndag=saltön, de gillas! Säger bara Blomgren, iskall han.

Har inte sett en sekund av melodifestivalen i år så jag kan helt enkelt inte ha någon åsikt.

Helt sinnesjukt att Allsvenskan startar så tidigt, planerna ser ut som åkrar, i princip omöjligt att slå två pass i rad, Mitt lag AIK har ett guld att försvara men de blir inte enkelt då lagets superstar sen förra året Ivan Obolo lämnat, han va en riktig klass spelare å de växer inte på träd i Allsvenskan, tror Mjällby blir ett mittenlag, de har ändå spetskompetens i truppen i form av Ekenberg å Gran.

Wayne Rooney, världens just nu bäste fotbollsspelare enligt mig, livsfarlig VARJE gång han får bollen. Kan han ge England vad landets supportrar trånar efter i sommar?? Ja vem vet?

Att ett FBK med högavlönade hockeyproffs inte klara av att gå ut och städa av SSK en lördag på hemmais när man har en fjärdeplats att spela om tycker jag är skandal, finns inte mycket hjärta och stolthet där.

Nej nu ska jag ladda tvättmaskinen, adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0