Reflektioner

Från senaste veckan:
* Undrar om trappstegen upp från fotografplats till pressrum motsvarar en negerboll? Hoppas de annars gick jag jag så att säga plus igår i varje paus.

*En himla tur att Arvika Basket inte fick chansen att kvala till ligan, har man Lasse Maja som reklam på bortastället så kanske man inte hängt med i utveckling lol, nej men måste säga att de va ganska kul när jag upptäckte detta på bortamatchen, när stängde Lasse Maja?? Typ drygt tio år sen??

*Allan Alberg har börjat på buggkurs, WHAT. Hakan är tappad, taket räcker inte till för ett kors, ja helt enkelt undrens tid är inte förbi och man kan fasen inte ta något för givet längre. Men givetvis en stor ELOGE till Allan, gilla på den!.

*När Skellefte gjorde 1-3 igår var det 2 puckar på isen, visst långt från händelsernas centrum men ändå, hade domaren sett de hade de blivit avblåst, han såg ju lite lätt förundrad när Hadelöv kom med den efter måljublet.

De va de hele, för stunden


Kommentarer
Postat av: kjella

Nä, undrens tid är inte förbi.Han har väl troligen provision på deltagarna oxå eftersom han försökte värva mig, tacksam att han inte tipsade Birgitta. Ett ännu större under är väl om han själv läser din blogg och dessutom kommenterar den. Vi får se ;-) vad som händer

2010-03-24 @ 20:38:34
Postat av: Rog

Haha, fasen att han inte fick med dig Kjella!

Jo men jag hoppas han tar sig till datorn snart. Känner att omvärlden kräver ett svar!

2010-03-24 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0