Snyggt helt enkelt!!

Nya bowlingen på The Roof får högsta betyg av mig!! När Olssons gör nåt så gör de det rejält, grymt kul att de finns några som vill satsa i stan! Va alltså där på smygpremiären igår, blev inte riktigt som jag tänkt mig mm, kom hem framåt 03, blev inga bowlingresultat att hänga på väggen men de blir fler chanser!

Sitter å kollar på LHC-Frölunda, jag tippade ju LHC som guldlag vilket jag ser ut att äta upp men 3-2 i match 5 just nu iaf. Ser tufft ut för FBK, de varkar i princip bli överkörda ikväll. Kan tänka mig att det är ruggigt drag i Globen ikväll. DIF blir farliga framöver den saken är klar!!

Kvalserien är jämnare än någonsin, tyvärr spelar sig SSK kvar i eliten men vilka de får med sig vette fasen.

Lockerud-Arvika på söndag, omöjligt att sia om men helt klart krävs det en bra Arvika insats annars är de över för i år, men jag säger 6-8 efter att Lockerud varit tvungna att chansa framåt i sista.

Bästa bästa bloggerskan Sofia Arvidsson har de tufft i Miami, 0-6,0-4 mot Cibulkova just nu. Ajajajaj, tror de blir tröstshopping för henne ikväll!

Imöra blir de fotbollsträning, AN jobb och innebandyavslutning, inte fel!

Å sist men inte minst, det blev en intressant vecka som jag trodde. 3 maj börjar jag jobba i Västerås, fram till slutet av augusti men ändå. Känns ju bakvänt att jobba under sommarn men bara å gilla läget. Känns som de kan bli någon VM kväll hos kusin Roy när de drar igång i Sydafrika.

Ha en perry helg vänner!!

Kommentarer
Postat av: diffarn

grattis te jobbet Roger. Men du får itte ge dig mä å skrive bare för dä. 7-7 sluter dä imörrn.



aj aj, feck sendrag i hjärte (SSK are som en ä)

2010-03-27 @ 22:38:35
Postat av: diffarn

bättre Rögle flötter på sig, å nu viser dom igen att dom har iallefall inge å göre kontinuerligt i elitserien å göre. SSK lever vidare......

2010-03-27 @ 22:40:35
Postat av: babbsan

Grattis till jobbet... hördet på stan igår.. men hur ska alla klara sej utan Roger i V.värmland???

2010-03-28 @ 22:40:04
Postat av: Rog

De är lugnt Babbs, kommer ju åka hem till värmland på helgerna vettu.



Jo SSK kommer ju fixa de, men tycker de är gråa, tyvärr diffarn hehe.

2010-03-29 @ 11:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0