Tuff helg

Tur man har tid att ta igen sig! Sista innebandymatchen för säsongen följt av Tiki och Mustasch. trevlig kväll men visst va de lite tungt att jobba 10-18 på söndagen å sen dra till Mangskog på årsmöte men allt funkar om man vill.

Vi tog fasen i mig säsongen skönsate seger på sätt å vis när vi säkrade femteplatsen i 9-8 segern, Nordmarken pressade oss så ini vassen sista 5 minuterna men vi redde ut stormen, tänk att en betydelselös match kan frambringa så mycke energi och vilja hos de båda lagens spelare, helt crazy, går inte att få mer seriefinalkänsla över en match än de som utspelade sig i Årjäng i lördags,extra kul då bussen var fylld med glada MSK supportrar som fick extra anledning att fira under kvällen. 27 fucking points spelade vi ihop i trean, den som hade lagt en hundring på de i mitten av November kunde ha packat väskan å dra till Arlanda idag. Men nu laddar vi om för fotboll!!

Såg min gissningsvis bortemot trettionde Vasaloppsstart vid 8 tiden på söndagen, tredition helt enkelt, sånt man inte FÅR missa helt enkelt.

2 månader till nästa MSK seriematch, ytterst skönt på ett vis, såklart drygt på ett annat.

Vill ni veta hur serierna skall sluta i förväg??? Läs i så fall Arvika nyheter när de gör inför serien reportage, kan säga att jag varit halvrätt ute i mina uttalanden.

Fasen de börjar kännas som formen börjar så sakteliga gå åt rätt håll, please träningsguden skona mig nu. Ingen dyngförkylning, ingen gnagande hälsena, skona mig de är jag värd!!

Ha en bra vecka nu så hörs vi inom de snaraste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0