First day

Avklarad borta på centrallagret, minst sagt stort å mycke folk men de mesta kände man igen sen man va där å jobbade sist. Dock går allt via dator numera med egen terminal på varje truck så lite nytt å lära sig. Fri frukt å kaffe å dagens för 52 spänn, jäkligt fin matsal dessutom med 5 olika rätter å välja på varje dag. Bästa med jobbet är att tiden går jäkligt fort när man är igång.

Skapligt välbehövlig AIK seger igår!

Hockey VM går in i den mer intressanta delen, tror Finland blir livsfarliga efter att ha krånglat sig vidare i början.

Nej ut i våren en tur!

Sa jag att Spanien kommer ta hem fotbolls VM, okay men jag säger de nu då, solklart tar de hem de!

Kommentarer
Postat av: fredriksson

Känns som att Spanien tar det, men hur är formen? inte lika bra som under EM iaf! Torres skadad? Iniesta? Silva, inte lika bra som ifjol. Men det finns ju några inhoppare som är ganska hyfsade. Känns som att Spanien tar det ändå, men jag tror England kan vara med i striden i år!

2010-05-18 @ 12:21:45
Postat av: Rog

Jirrä, England?? Va ska de komma dragandes med, Gerrard eller hehe!



Iniesta kommer ju utvilad, gjorde comeback sist, Torres är inte hela världen.



Jäkligt kul VM blir de iaf, de är jag skapligt säker på!

2010-05-18 @ 12:58:10
Postat av: robban

joo Torres ÄR hela världen :)

2010-05-18 @ 18:16:44
Postat av: fredriksson

Torres är gud, men England har världens bästa mittback vid namnet CARRAGHER!!!!

2010-05-18 @ 21:49:43
Postat av: Rog

Haha vilka fotbollskännare!!! Ojoj jag har inte ord, märkligt egentligen att de överhuvudtaget är nån Pool spelare med i VM!!

2010-05-18 @ 23:36:45
Postat av: Calle

Jamie Carragher är i ungefär samma klass som typ Nils-Eric Johansson AIK.....Om Rooney hittar sin hysteriska form igen kan dock England bli riktigt farliga tror jag med, dock med Carragher på bänken...

2010-05-19 @ 07:11:44
Postat av: Robban

A fan gör han med!! Han har varit världelös hela säsongen . Han platsar knappt i mangskog ;-) men torres är mycket bra!!

2010-05-19 @ 11:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0