Första för i år

Inlinestur är de vi pratar om, finns förmodligen ingen stad i SVerige med fler cykelbanor så de är perfekt för en inlinestur. Varmt å gött dessutom, inlines är 5 plus, synd att de bara går å bedriva de typ 4 månader om året.

Cirka 8 km till jobbet så man får sig minst 40 min cykling om dagen iaf, är ju ren njutning nu när häggen blommar å doftar vår helt enkelt tillsammans med nyklippt gräs.

Peter Nolander klar för AIK, tror jag blir perfekt för båda parter!

Sverige imponerar i hockeyn måste jag säga!!

Ser fram emot måndagens derby här i stan Syrianska Kerburan-VSK, vet inte riktigt vilka jag ska hålla på men eftersom kusinbarnet Victor spelar i VSK juniorerna kanske de får bli dom.

Verkar som arbetarna på ICAs centrallager har 2 intressen, expidera varor och på fritiden spela Call Of Duty tillsammans, var dock några som gillade mitt stora sportintresse och sken som solar när Man United va mitt lag, de va väl mer förundrade över Lule Hockey.

Zlatans dagar i Barca är räknade, Barca vill ha fart å fläkt i anfallsspelet.

Nej nu nåt ätbart innan jobbet kallar, börjar redan 14 idag.


Kommentarer
Postat av: Morgan ICA

Se nu till att du plockar rätt så lasset stämmer när det kommer.

2010-05-19 @ 17:10:50
Postat av: Anonym

Cod är grejer det!

2010-05-19 @ 21:19:51
Postat av: Rog

Klart jag gör Morgan! Ska skriva MSK på första Stjärnhallsordern jag får! Är faktiskt förbannat svårt å inte leverera rätt med dagens system!



Cod nja jo säkert megakul men hoppas jag inte blir meddragen, låter som de är tidskrävande hehe.

2010-05-19 @ 23:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0