Hello

Dax för ny vecka, för min del innebär de jobbstart 6.00, de är väldigt tidigt de för en som varit arbetslös i ett drygt år men de fixar man lätt!

Jag är fantastiskt dålig på att publicera bilder här i bloggen men de ska bli ändring på de sen har ju Groda varit inne å önskat en lista på de roligaste jag spelat ihop med under karriären, tufft jobb men jag ska ge en lista!

Nice cykeltur runt sjön en tidig vårdag

Såhär kan Mangen se ut i månadsskiftet april/maj.

Borde va fler tävlingar på Hälsokompaniet, gissa vem som vann denna med god marginal före Myrman på andra plats

De borde vara fler tävlingar på Hälsokompaniet, enkel seger i förra tävlingen, enda som kunde utmana mig lite va Myrman men han fick finna sig i å bli tvåa.

Kyrkviken från Storkasberget

Kyrkviken från Storkasberget.

Solig vårdag i Västerås

En solig majdag i Västerås.

Syrianska klacken, men de hjälpte föga då VSK tog vara på sina chanser!

Syrianskaklacken försökte göra sitt i kvällens derby mot VSK men VSk utnyttjade sina lägen på ett bra vis och vann med 3-1 inför nya publikrekordet 5300, en riktigt bra publiksiffra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0