The list

Roligaste medspelarna, inte lätt detta.

1. Groda Granqvist, MSK fotboll 89-94 typ kanske. Förbannat rolig helt enkelt.

2. Peter "Netto" Eriksson, Tillberga fotboll 98, amazing kille, så jäkla kul, dessutom den kanske bästa spelaren jag haft som medspelare, kraschade tyvärr sitt knä på innebandy vintern 98-99 så han va inte kvar andra året jag va i klubben.

3. Mikael "Kukken" Karlsson,ha blivit en drös med år i såväl fotboll som innebandy genom årens lopp trots att Micke bara är 26,  lika troligt att han har en rolig komentar på gång som att han har tungan ute när han spelar, dessutom ofta rolig utan att veta om de, helt enkelt sanslös haha. Är väl den enda i världen som beställt å betalat maten på Mc Donalds drive in och sedan åkt utan å stannat vid sista luckan, men han kom att på de vid järnvägsstation.

4. Jimmy"Hoffa" Persson, MSK innebandy 97-98 eller hmm. Match å därefter fest, blev sällan misslyckade fester.

5. Uuu va svårt detta va då, har en hel drös som kunde dyka in här, är säkert nån rolig jävel jag glömt bort oxå men jag placerar Micke Magnusson på femte plats, samma intervall som Groda, de som inte hände på festerna när han va med ja de.

Jävlar nu kom jag på en som skulle in högt upp! Sten-Åke Trygg, går inte å ha tråkigt när han är i närheten, vi spela väl ihop 96-98 å kanske 00-02 typ eller.

Kom gärna med förslag på vilka jag glömt!

Kommentarer
Postat av: Evald

Jonas Rystedt slår väl Micke i tankspridhet lr,hur många ggr åkte han till fel arena tro.Å drog nån ett skämt på måndagstr,så såg han de roliga på onsdagstr.Dom 5 bästa du har spelat med då.

2010-05-25 @ 10:24:28
Postat av: jochenbehle

Micke Magnusson är sig lik än Roger

2010-05-25 @ 17:53:41
Postat av: Rog

Jo de kan jag tänka mig Jochen!



Rystedt är en klassiker, glömmer aldrig första A lagsträningen han gjorde på grusplan när han kom in sent på Micke Eriksson i sin första duell, 3 min senare låg Rystedt utanför planen i ett snömoln och hna fattade ju såklart inte att han hade gett sig på västvärmlands hårdaste/tuffaste/råaste välj vad ni vill hehe

2010-05-25 @ 23:13:15
Postat av: semper

Micke Eriksson, ja de va allt en tuff en. det var han som sparkade ner mig så korsbandet gick av i höger knä. OM inte han gjort det hade JAG aldrig börjat med fjollinnebandyn som jag kallade "sporten" då -90....det blev ju några säsonger i "kassen" o det har jag aldrig ångrat...

Groda, där har du träffat rätt, Rystetd jobbar på "line" så man sett o hört vissa roliga kommentarer...

2010-05-26 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0